琉璃柩

悠悠sama的文、音乐和其他
又拆又逆混乱邪恶特别挑剔
Coming To Terms - Carolina Liar

最近产出太少,只好放首歌凑数。

总之,也是惨惨的。


Coming to Terms

We just lost track along the way
I’m coming to terms
I’m starting to learn
This ain’t all it’s cracked up to be
’Cause I’m using you, you’re using me
It’s never as easy as we believe
’Cause this hurts, I can’t leave
I understand, but can you
I’m just scared, you’re lonely
Everyone knows you’re better than me


Is this what you need?
Am I what you need?

我们只不过是在道路上迷失  我已开始妥协  我已学会控制  人们口中的温存易逝  彼此用尽对方价值  从未与心中的美好相似  伤我之深  已无法忽视  我能体会  可你能么  我担惊受怕  你孤苦伶仃  众人皆知  我比你痴  这就是你的需要了么  我满足你的需要了么?

(翻译from网络)



评论(1)

热度(1)